среда, 18 марта 2015 г.

Кривошея: малюк повертає голову в одну сторону - Комаровський Форум

Розповім нашу історію про масаж. Може цікаво і повчально буде. Масаж робили моєї ПОЛІШКО в 3 місяці. Кривошея. (Ще у мене в животику так лежала). У пологовому будинку мені говорили, зверніть увагу на шийку, вона у вас в одну сторону повертається. У поліклініці записалася на масаж, так мені досі не подзвонили. А я "наївна чукотський дівчинка" думала, от мені дали направлення - в той же день і почнуть курс. Я підходжу до дверей кабінету, а мені в черзі говорять, тут записуватися на кілька місяців вперед треба. . Ну я плюнула на них і пішла додому. Потім через кілька днів я пішла до ортопеда (талончик нарешті дістався). Там діагноз підтвердили і сказали терміново починати масаж. Відразу скажу, мені нічого не пропонували самі. Я сама випросила телефон масажистки. т. к. дізналася що в нашій поліклініці немає хороших масажисток і пояснили про чергу. Я подзвонила, мені сказали: 10 сеансів по 5 $ = 50 $. Природно треба - значить треба. Але мене попередили, що цей масаж самий "крикливий". Цей м'яз на шийці гарненько розтягнути треба, а містечко там ніжне дуже. Я зі сльозами на очах домовилася на певний час. Далі ....... я ніколи не чула, щоб моя дитина так плакав і кричав. (З коліками у нас проблем не було, Полінка спокійна дитина росла) Вона робила і загальний масаж, а потім бралася за шию. Крутила вертіла в усі сторони. Дуже їй не сподобалася наша спинка. І найбільший акцент вона робила саме на ній. Т. к. Кривошия була невелика. А з нашою спиною нам потім сісти буде важко. Полінка у нас не була гачком, а навпаки вигиналася тому. І ручки не до себе притискала, а в сторони розставляла. М'язи спинки були в тонусі. Не було жодного тихого масажу, 10 днів без перерви на вихідні. Навіть наш тато не витримував. Закривав всі двері і хов ался в найдальшому куточку. Але хочу сказати, що все виправилося. Впевнена, що масаж пішов нам на користь. Я залишилася дуже задоволена масажисткою (навіть мені було видно, що вона фахівець, та й записатися до неї не так вже й просто). Після масажу ми перекинулися на животик ми в 3,5 місяці і більше на спині не лежали. Незабаром почали робити спроби повзти. Можливо, деякі дітки і без масажу такі шустрі. Ще думаю, мені в поліклініці не треба було гальмувати і відразу запропонувати гроші. Але я по своїй наївності і нерозумінні серьезносі питання, та й простоті навіть і не могла про це подумати. Мені мама потім по телефону сказала, що саме так і треба. Адже повторюся, досі не подзвонили. Я свого дільничного говорила, а от якби уменя не було грошей, моя дитина досі б мучився. Мені відповіли - "ви, матуся, не одна тут така розумна, у нас все так чекають. Може вам дзвонили а вас вдома не було". Коротше, ось така наша система.

Комментариев нет:

Отправить комментарий