среда, 18 марта 2015 г.

криза 5 років у дітей

 всім здрям на форумі я вже давненько ... вже все стало таким рідним ... кілька разів поради матусь допомагали, надихали ... і в цей раз, довго думала писати чи ні ... але що то я зайшла зовсім в ступор. .. є у мене донька ... 5 років і 5 місяців, як вона всім каже коли питають вік ... "тата" ми (ну точніше я) відправили в остаточне вільне плавання коли доньці було 1,5 року ... з Відтоді його не видно не чутно ... ттт ... донька у мене чудова, з детствамаленькій шілопоп, ну т. е. якщо діти ходять, ми бігаємо, на дитячий майданчик приходимо, немає вона ні кого не ображає, просто в пісочниці канешн посидіти пов круто, але недовго і не про нас ... ну були у нас конфлікти, з урахуванням того що в основному Настена з бабусею. а мене в повному адеквате бачить тільки по суботах, т. к. в неділю я вчуся ... а ввечері після роботи приїжджаю, встигаю тільки спати укласти ... але донедавна ми справлялися і з примхами і з закидонами ... але Останнім часом пов караул ... почала обговорюватися ... їй слово, вона 10 у відповідь. я розумію що пов непрально, але іноді виривається. типу все. більше тобі нічого купувати не буду ... на що слід відповідь, да ладно, куди ти подінешся, будеш ... найбільша проблема, це вкладання спати, починаємо укладатися де то в 21.30 і триває це мінімум до 23.00. як тільки лягаємо ... включаємо казку, нічник ... хвилини через 2 попити, потім писати, потім поцілувати в носик забула, потім сказати що сильно любить, потім потрібно терміново що нитка уточнити у бабусі ... на стопісятом разі я зриваюся. .. реально не витримують нерви. ніколи не шльопала ... тут вивела, тьопнула ... думаєте розплакалася, ага, вона сміється іноді здається що знущається ... я от думаю що може справа в ревнощах ... познайомилася з МЧ, до неї він ставитися чудово ... ттт ... якщо припустимо я там на кухні що то готую, вони і пограють, і на плечах її покатає ... разом ходимо, на шашлики, на велосипедах їздили кататися, тут недавно я до зубного ходила, поки я зуби лікувала ,, вони в Царицино каталися на самокатах, ще встигли на атракціонах покататися, і похомячіть морозиво ... ну пов я до того, що ми її не залишаємо вдома з бабусею, а всюди беремо з собою ... і найчастіше я помітила що неадекват починає проявлятися коли приїжджає МЧ, т. е. якщо що то кажеш вона не чує, ніби не до неї звертаєшся ... припустимо він приїхав після роботи, ніякої (в сенсі втомлений) ... настена грит. покатай на плечах. він грит. ок, ща відпочину трохи і покатаю ... і починається те штовхне його, то якщо він на дивані сидить, на спинку залізе і ногами упреться і починає як би спихивать ... я вже розмовляли з нею, тет а тет, кажу тобі не подобається коли він приїжджає ... тебе щось не влаштовує ... грит не подобатися, все влаштовує ... питаю чому тоді починаєш так себе вести. відповідь, не знаю ... я вже до психолога зібралася йти, щоб мені по поличках розклали як виходити з таких ситуацій, вчора поговорила з подружкою, дітки ровесники, грит у моєї тож саме, що не парся ... і причому поводиться так струму зі мною, з бабусею як шовкова. бувають канешн взбрикі, але все в рамках ... якщо з хресною тет а тет, то тож ок ... от з МЧ када в парку одні були, тож норм ... може вона мені що то намагається пояснити (довести) а в силу свого віку, словами пояснити не може і показує "справами", а я дура зрозуміти цього не можу ... кароч, я в паніці ... відразу перепрошую за сумбур ... мож у кого то було щось подібне, як взагалі себе вести

Комментариев нет:

Отправить комментарий