среда, 18 марта 2015 г.

Конспект відкритого заходу з патріотичного виховання дітей у підготовчій групі на тему «Батьківщина моя»

Конспект відкритого заходу з патріотичного виховання дітей у підготовчій групі на тему «Батьківщина моя» Програмне зміст: Закріпити знання дітей про державну символіку Росії: гімні, герб, прапор. Повторити поняття: «Велика Родина, мала Батьківщина». Провести бесіду про Волгограді - місто - герой. Розглянути пам'ятники минулої війни, фотографії про прийняття присяги на Мамаєвому кургані. Виховувати почуття любові і прихильності до своєї країни; бажання якомога більше дізнатися про неї, про своє місто. Матеріал: плакат «Батьківщина - Мати», символіка Росії, відеоролик «Священна війна», фотографії прийняття присяги на Мамаєвому кургані, кольорові стрічки для салюту, хусточки для танцю, д / гра «Збери прапор і герб». Попередня робота: виготовлення прапорців, зірочок для салюту, попередня бесіда про символіку Росії, розучування віршів, пісень. I. Основна часть.1. Звучить «Токата» Поль Моріа. Діти з квітами забігають у зал і виконують танець. Із закінченням музики, діти покладають квіти до плакату «Батьківщина - Мати». Проходять до своїх стульям.2. Звучить гімн Росії. Діти і дорослі слухають стоячи. Вихователь: Що ви зараз прослухали? (Гімн). Гімн головна пісня країни і слухати його треба стоячи. Гімн, якої країни ми почули зараз? (Гімн Росії). Дитина: Над полями, над лугами Гімн мчить в синяву, Ні землі ріднею, желанней -В Росії я, друзі, живу! Вихователь: А які ще символи Російської Федерації ви знаєте? (Прапор). А скільки квітів на нашому прапорі? (Три кольори). Так, хлопці, і називається це триколор. Повторіть, будь ласка, триколор. А ще наш прапор називають стягом, трибарвним. Три кольори на прапорі Росії: білий, синій, червоний. Ці кольори символізують єдність світу, землі і неба. А що вони позначають? Дитина 1: Білий колір - в ньому добро, любов і чистота, Ми хочемо жити в дружбі і світі завжди! Дитина 2: Синя смуга - колір неба ясного, Щоб життя в нашій країні була прекрасна! Дитина 3: Червоним кольором - Росія видобула честь і перемогу. Пісня «Прапорець» (з солістами). Вихователь показує герб.- А це що? (Герб) .- Для чого нам потрібен герб? Діти: Герб є в кожної країни, це її відмітний знак. Герб встановлюють на кордоні, є герб і на монетах нашої країни, на печатках і документах. Вихователь: А що зображено на нашому гербі? Діти: Двоголовий орел, увінчаний короною, і Георгій Змієборець, що вражає списом дракона. Дракон являє собою сили ворога. Дитина: У Росії Великої На гербі орел двоголовий. Щоб на захід, на схід, Він дивитися б відразу міг. Сильний, мудрий він і гордий Він - Росії дух вільний. Дидактична гра «Збери прапор і герб». Вихователь: Хлопці, ми зараз згадали символи великий, великої Батьківщини - Росії. Але кожен з нас має ще й малу Батьківщину. Що ми називаємо малою Батьківщиною? Діти: Місце, де ми народилися і живемо. Вихователь: Правильно. У якому ж місті ми живемо? Діти: У Волгограді. Дитина 1. Що ми Батьківщиною кличемо? Будинок, де ми з тобою живемо, І берізки, уздовж яких Поруч з мамою ми йдемо. Що ми Батьківщиною кличемо? Поле з тонким колоском, Наші свята та пісні, Теплий вечір за вікном. Що ми Батьківщиною кличемо? Все, що в серці бережемо. І під небом синім - синім Прапор України над кремлем. Дитина 2: Я дізнався, що у мене Є величезна сім'я: І стежка, і лісок, В полі кожен колосок. Річка, небо блакитне Це все моє рідне. Чуєш пісеньку струмка -Це Родина моя! Дитячий садок, мої друзі -Це Родина моя! Всіх люблю на світі я, Це Родина моя! Дитина 3: ГУДКУ теплоходів Зустрічаючи синяву, Стоїть над Волгою місто, В якому я живу. Я знаю: є на Волзі Інші міста, Але над моїм сяє Солдатська зірка. Над ним взимку і влітку, І в ніч, і серед дня Горить, не гасне полум'я Солдатського вогню. Вихователь: Про який це солдатському вогні йдеться у вірші? Діти: Про Вічному вогні. Вихователь: А чи в усіх містах нашої країни є Вічний вогонь? Діти: Ні, тільки в містах - героях. Вихователь: За що ж нашому місту присвоєно звання міста - героя. Діти: Героєм він названий за розгром фашистів у Сталінградській битві. Вихователь: Так, раніше наше місто називалося Сталінград, саме тут проходили запеклі бої. Захисники Сталінграда билися за кожен будинок, кожну вулицю з фашистами. Дитина: Ще тоді нас не було на світі, Коли у військовій бурі вогневої, Долю, вирішуючи майбутніх століть, Ви бій вели, священний бій. Відеоролик «Священнная війна». Дитина: Бережіть Росію, Без неї нам не жити. Бережіть її, Щоб вічно їй бути. Нашою правдою і силою, Усією нашою долею. Бережіть Росію -Ні Росії інший! Вихователь: Під час війни була написана пісня «Синий платочек», яку полюбили солдати, і досі її можна почути і по радіо, і по телебаченню. А наші дівчатка виконають танець з хусточками. Танець «Синий платочек». Вихователь: Під час війни наше місто було майже весь зруйнований, але жителі поклялися відновити його якомога швидше. Тепер, Волгоград велике гарне місто. Дитина: У місті улюбленому ми живемо, Станемо ми великими, швидко підростемо Новими садами прикрасимо місто свій, Буде він чудовий, місто твій і мій! Вихователь: Є в Волгограді місце, найтіснішим чином пов'язане з подіями Великої Вітчизняної війни, з Великою Сталінградської битвою - це прославлений Мамаїв курган. Подивіться на нашу центральну стіну, на ній плакат «Батьківщина - Мати». Ми з вами на занятті виготовили кольорові зірочки і зараз прикрасимо нашу стіну за допомогою стрічок і зірочок. «Діти виконують композицію« Салют ». Дитина 1: Місто щастя, і слави Прекрасний ти знову, І над Волгою стоїш величаво, Волгоград - наша доблесть і наша любов, Волгоград - наша гордість і слава! Дитина 2: Батьківщина - слово велике, велике! Нехай не буває на світі чудес, Якщо сказати це слово з душею, Глибше морів воно, вище небес! Дитина 3: У ньому вміщується рівно півсвіту; Мама і тато, сусіди, друзі. Місто рідний, рідна квартира, Бабуся, садок, кошеня, ... і я. Дитина 4: Зайчик сонячний в долоньці, Кущ бузку за віконцем, І на щічки родимка -Це теж Батьківщина. Пісня «Моя Росія». Вихователь: 23 лютого у нас в країні відзначається свято «День захисника вітчизни». За законом нашої країни всі юнаки, які досягли 18-ти років, повинні служити в армії. І зараз я хочу вам показати, як приймали присягу майбутні офіцери, які пройшли курс «молодого бійця». Що таке присяга? (Це клятва на вірність Батьківщині, на її захист.) Присягу приймали майбутні офіцери на Мамаєвому кургані, біля «Озера сліз». (ВІЙСЬКОВА ПРИСЯГА - зразок.) Я, (прізвище, ім'я, по батькові), урочисто присягаю на вірність своїй Батьківщині - Російської Федерації. Присягаюся свято дотримуватися її Конституцію і закони, суворо виконувати вимоги військових статутів, накази командирів і начальників. Клянуся гідно виконувати військовий обов'язок, мужньо захищати свободу, незалежність і конституційний устрій Росії, народ і Батьківщину.) Фотографії «Присяга на Мамаєвому кургані. II. Заключна частина. Вихователь: Коли наші хлопчики підростуть, вони теж будуть чудовими захисниками. У всі часи наш народ захищав свою Батьківщину від ворогів. І всі люди завжди мріють про мир на всій Землі. Дитина 1: Я хочу, щоб птахи співали, Щоб навесні струмки дзвеніли, Щоб були блакитними небеса, Щоб річка сріблилася, Щоб метелик пустувала, І була на ягодах роса! Дитина 2: Я хочу, щоб всі сміялися, Щоб мрії завжди збувалися, Щоб дітям снилися радісні сни, Щоб ранок добрим було, Щоб мама не сумувала, Щоб в світі не було війни! Дитина 3: Нам потрібен мир - тобі, і мені І все на світі дітям. І повинен мирним бути світанок, Який завтра зустрінемо. Пісня «Про світ». Вихователь: Наше заняття, присвячене Батьківщині - Росії - Волгограду підійшло до кінця. Я бажаю, щоб наші хлопці виросли сильними, спритними, сміливими; щоб любили свою Батьківщину. Бажаю всім мирного неба над головою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий