среда, 18 марта 2015 г.

Кровотеча на початку вагітності - кровотеча на початку вагітності

      Хочу поділитися позитивом. Сподіваюся, кого-небудь заспокоїть і додасть віри. На 5-6й тижні вагітності, коли я гостювала у батьків у Миколаєві (Україна) і тільки-тільки з радістю дізналася про вагітність, одним вранці у мене у ванній раптом по ногах полилася кров. Я була в істериці: здавалося, що втрачу вже полюбилося чадо. Швидка відвезла мене до лікарні і там я провела пару днів, власне до дня відльоту назад в Лондон. Курс лікування в лікарні складався з уколів, які знижували тонус матки, також при виписці мені призначили дуфастон. При надходженні в лікарню УЗД показало, що зародок ще в матці, але весь час з тих пір були бурі виділення. До слова, вони потім тривали ще тижнів 2. Лікар в Миколаєві говорила, що виділення їй не подобаються, що якщо викидень буде, потім півроку не беременнеть. Зовсім інша мені сказав лікар в Лондоні: виявляється, майже чверть усіх вагітностей закінчується на ранніх термінах (до 12 тижнів), просто - на щастя для своєї психіки - не всі з тих, хто втрачає зародок навіть здогадуються про те, що були вагітні. Причина того, що тіло на ранньому терміні позбавляється від зародка в тому, що батьківські хромосоми неправильно з'єднуються - т. Е. Плід все одно нежиттєздатний. І, звичайно, такі методи лікування як дуфастон і уколи - безглузді, їх нібито тільки у відсталих країнах типу Індії все ще використовують. Те, що пішла кров - ще не означає, що буде викидень, треба дочекатися 12недель, після цього викидня через неправильно об'єдналися хромосом не буде. І навіть якщо до 12недель трапиться найгірше, то немає причин терпіти з вагітністю півроку: можна беременнеть відразу як вийде, адже на такому ранньому терміні тіло майже нічого на дитину не витратило, він так сказати був на автономному режимі. Я після цього попила дуфастон ще пару днів, потім забила. І не шкодую: моя донька, яка народилася через 8 місяців мирно спить поруч зі мною. Причина, по якій у мене тоді пішла кров так і не була з'ясована. Так, ще: у лікарні в Миколаєві поруч зі мною лежала жінка, у якої теж була кровотеча на ранньому терміні. Інша лікар їй сказала, що найголовніше - вірити, думати про хороше і уявляти собі личко майбутньої дитини. Як не дивно, мені це найбільше допомогло. Я для себе зробила висновок: чим хвилюватися, бігати по лікарях, пити дуфастон та ін .; краще на ранньому терміні купити іконку "Помічниця в пологах" або що особисто Вам миліше і думати про хороше. Найголовніше - не давайте недобросовісним лікарям витрусити з вас всі гроші, адже зневірившись ми готові піти на все! Звичайно, це тільки мій досвід, може у когось було по іншому чи серце по іншому підкаже як чинити. У кожному разі, всім хто чекає бажаю радісною першої зустрічі з вашим чадом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий