среда, 18 марта 2015 г.

Кровотеча в 16 тижнів - кровотеча на 16 тижні

      Дівчата, здрастуйте! У цій спільноті не писала ні разу, але от доводиться. Дуже переживаю, може хтось заспокоїть ... На самому початку вагітності були невеликі мажучі виділення протягом десь трьох-чотирьох днів. Їх навіть кров'яними було не можна назвати, так злегка коричнюваті. З успіхом їх зупинила, виконуючи призначення лікаря - постільний режим, дицинон, дюфастон. Потім все було начебто нормально, на 12-му тижні робила узі - все добре було. Раптом без всяких видимих ??на те причин увечері 9 травня - кахикнула, а по ногах - цівки яскраво-червоної крові і на підлозі калюжка кров'яна. Я страшенно злякалася, була в гостях у родичів в цей час, відразу скор викликали, відвезли в лікарню. При огляді на кріслі черговим лікарем - шийка матки вкорочена, розм'якшена, зів закритий, матка в гіпертонусі. Будемо намагатися зберегти беременость. Відразу стали ставити крапельниці з магнезією, колоти ношпу і дицинон. Перший тиждень крові було як при місячних, тільки без шматків, одна кров. 12 травня зробили УЗД - з малюком, слава Богу, все гаразд, низько розташована плацента - на 2,2 см вище внутрішнього краю. Відшарування начебто не було. Потім виділення майже припинилися, а як магнезію скасували - знову посилилися. Вчора, після 12 днів лікування виписали (дицинон і ношпу кололи до останнього дня) з триваючими кров'яними виділеннями. На моє запитання, чому виділення не припиняються незважаючи на лікування, лікар сказав, що якщо там є гематома, то поки кров не вийде, мазати так і буде. Дивно, що за припущення - адже він робив мені узі і повинен був побачити цю гематому. Вообщем, я в розгубленості і хвилюванні, не знаю, як чинити далі. Зараз, вже проконсультувавшись по телефону зі своїм платним гінекологом, п'ю 3 рази на день дицинон і дюфастон, 2 рази - Магне В6. Сьогодні з ранку були дуже пристойні кров'янисті виділення, буквально за пару годин змінила 3 ??ежедневки. У середу йду до неї на прийом, не знаю. чи робити зараз узі. Мені вже їх зробили 4. З іншого боку, а раптом там все-таки є відшарування? Адже це тільки на узі буде видно. Чи може взагалі так довго кровить тільки при низько розташованій плаценті без жодних отслоек і гематом? Може є у кого подібний опить, поділіться, заспокойте, за малюка хвилююся. Я взагалі не розумію - заворушився він у мене вже чи ні, мня гази постійно мучать, тому можу і сплутати. А ще у мене практично завжди живіт дуже важкий, наче камінь лежить там внизу. це тонус так дає про себе знати? А ще хочу попросити може поки ще пару тижнів без узі обійтися, а просто попросити сердечко стетоскопом прослухати, адже напевно можна по чердцебіенію визначити стан Масика? Я просила у лікарні - отказлісь, сказали, що рано. Дівчата, дуже чекаю рад та коментарів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий