четверг, 19 марта 2015 г.

ідеї святкування дитині 2 роки

Цього року нашому синові Платону виповниться 4 роки, і ми вже потихеньку починаємо обростати милими традиціями святкування його дня народження. Все почалося в найперший день народження. Виснажливу липневу спеку я з сином і бабусею вирішила перечекати на дачі, в тіні дерев було якось легше і мені, і маленькій дитині. Тому вся підготовка до свята лягла на плечі нашого тата, який залишився в місті і якому відпустку поки не світив ... Було вирішено, що перший свій день народження Платошка відзначить у колі сім'ї. Тому татові було довірено прикрасити будинок до нашого приїзду і придумати щось цікаве і запам'ятовується. Весь тиждень перед святом він старанно вирізав з паперу та розфарбовував розтяжки. Крім цього, знаючи про любов нашого сина до різних фігур тварин, він зробив близько 30 фігурок у техніці орігамі. Коли ми повернулися з дачі, нас уже чекали дельфіни, що пливуть зграєю під стелею Платошину кімнати, велика колекція різноманітних повітряних зміїв з веселими пиками і повний будинок паперових звірів всіх видів і мастей. Син приходив у захват, виявляючи тут і там нову тваринку! Самого застілля, як такого майже не було. Так як дитина в той час просто обожнював задувати свічки, ми купили на тортик незадуваемую свічку-прикол. У захваті від такого уявлення були всі! Платон старанно задув свою святкову свічку, після чого вона через кілька секунд спалахнула знову. Так повторювалося кілька разів, дитина реготав, і ми, звичайно, теж. Прикол зі свічкою тепер повторюється у нас з року в рік. Поки Платону ця гра не набридла. Також щороку виходять з пакету паперові звірятка, зроблені колись татом. Особливо пошарпані замінюються новими. Фігурки висять по всьому будинку кілька днів, після чого знову ховаються в пакет, до наступного року. На 3 роки ми вирішили зробити для Платона пляшечку з минулого. Я дізналася про такий варіант зв'язку поколінь давно, ще в інституті, на заняттях з психології. І мені завжди хотілося її зробити! Ми взяли невелику пляшку, наклеїли на неї фотографію Платона і підписали дату. З іншого боку ми написали, коли слід пляшку відкривати (в нашому випадку в 2026 році, коли синові виповниться 18 років). Всередину пляшки я поклала один з перших «усвідомлених» малюнків моєї дитини і пам'ятну дрібничку з його дитинства. Потім кожен член сім'ї написав невеликий лист, адресований 18-річному Платону. Я написала, як сильно я його люблю, який він зараз, що вміє і чим радує нас, а також яким я бачу його в майбутньому. Тепер ця пляшечка зберігається у нас в шафі, залишилося не забути вручити її синові на 18-ий день народження. Якщо у нас будуть ще діти, ми вирішили робити подібні послання всім. Думаю, їм буде дуже цікаво почитати наші листи, через стільки років! Інга, мама Андрія (2 роки)

Комментариев нет:

Отправить комментарий