среда, 18 марта 2015 г.

казки для дітей 1 місяць

Ежен Іонеско Казки для дітей молодше трьох років Перша казка для дітей молодше трьох років Жозетт вже велика; їй тридцять три місяці. Одного ранку, як завжди, вона підходить своїми нетвердими кроками до дверей батьківської спальні. Вона намагається поштовхом відкрити двері, вона намагається відкрити її зовсім як маленька собачка. Вона втрачає терпіння, вона волає, і це будить її батьків, які прикидаються, що не чують її. Тато з мамою сьогодні вранці жахливо втомлені. Цієї ночі вони ходили в театр, потім, після театру, в ресторан, потім, після ресторану, в кіно, потім, після кіно, в ресторан, потім, після ресторану, на лялькову виставу. І тепер їм ліньки. Важке батьківська доля ... Прибиральниця теж втрачає терпіння. Вона відкриває двері в батьківську спальню і каже: -Доброго ранку, мосьє, добрий ранок, мадам, ось ваша ранкова газета, от листівки на ваше ім'я, ось ваш кави з молоком і цукром, ось ваш фруктовий сік, ось ваші круасани, ось ваші тости, ось ваше масло, ось ваш апельсиновий мармелад, ось ваш полуничний джем, ось яєчня, ось шинка, і ось ваша дівчинка. У батьків болять животи, бо я забув сказати, що після лялькової вистави вони ходили в ресторан. Батьки не хочуть пити свою каву з молоком, не хочуть свої тости, не хочуть свої круасани, не хочуть свою шинку, не хочуть свою яєчню, не хочуть свій апельсиновий мармелад, не хочуть свій фруктовий сік і не хочуть полуничний джем (він навіть не полуничний , насправді, він апельсиновий) .- Дайте все це Жозетт, - говорить тато уборщіце.- І коли вона наїсться, поверніть її нам сюди. Прибиральниця піднімає дівчинку на руки. Жозетт кричить. Але, оскільки вона маленька ненажера, вона втішає себе на кухні маминим мармеладом, батьковим джемом, круасанами обох батьків і фруктовим соком.-Що за маленький людожер! - Говорить уборщіца.- У тебе живіт не менше, ніж очі ... І для того, щоб дівчинці не стало недобре, прибиральниця випиває батьківський кави з молоком, з'їдає яєчню, шинку, а також рисовий пудинг, який залишився з учорашнього дня. Тим часом тато і мама знову засинають і хропуть. Однак недовго. Прибиральниця повертає Жозетт в батьківську кімнату. Жозетт каже: -Папа, Жаклін (так звуть прибиральницю) з'їла твою ветчіну.-От і добре, - говорить папа.-Папа, - говорить Жозетт.- Розкажи мені історію ... І поки мама спить, тому що втомилася від стількох розваг, тато розповідає Жозетт історію.-Жила-була дівчинка, яку звали Жаклін.-Як Жаклін? - запитує Жозетт.-Да, - говорить папа.- Але це була не Жаклін. Жаклін була маленькою дівчинкою. У неї була мама, яку звали мадам Жаклін. Папу маленької Жаклін звали месьє Жаклін. У маленької Жаклін було дві сестри, яких звали Жаклін, і двоє кузенів, яких звали Жаклін, дядько і тітка, яких звали Жаклін. У дядька й тітки, яких звали Жаклін, були друзі, яких звали месьє і мадам Жаклін, і у них була дівчинка на ім'я Жаклін і хлопчик на ім'я Жаклін, і у дівчинки були три ляльки, яких звали Жаклін, Жаклін і Жаклін. У хлопчика був приятель на ім'я Жаклін і дерев'яні конячки по імені Жаклін, і олов'яні солдатики по імені Жаклін. Одного разу маленька Жаклін разом зі своїм татом Жаклін, з братом Жаклін і з мамою Жаклін вирушили в Булонський ліс. Тут вони зустріли своїх друзів Жаклін разом з їх дівчинкою Жаклін і її ляльками, яких звали Жаклін, Жаклін і Жаклін, і разом з їх хлопчиком Жаклін і його олов'яними солдатиками, яких звали Жаклін. Поки тато розповідає історії маленької Жозетт, прибиральниця заходить у кімнату. Вона каже: -Ви збираєтеся звести з розуму цю дівчинку, мосьє. Жозетт говорить прибиральниці: -Жаклін (оскільки, як я вже сказав, прибиральницю теж звуть Жаклін), ми підемо на ринок? Жозетт відправляється з прибиральницею за покупками. Тато з мамою знову вирушають спати, тому що вони дуже втомилися; минулої ночі вони були в ресторані, в театрі, знову в ресторані, на ляльковому поданні та потім знову в ресторані. Жозетт йде в магазин з прибиральницею. І там вона стикається з дівчинкою, яка прийшла з батьками. Жозетт запитує дівчинку: -Хочеш пограти зі мною? Як тебе звуть? Дівчинка відповідає: -Мене звуть Жаклін. Жозетт каже дівчинці: -Я знаю. Твого тата звати Жаклін, твою маму звати Жаклін, твого брата звуть Жаклін, твою ляльку звати Жаклін, твого дідуся звати Жаклін, твою дерев'яну конячку звуть Жаклін, будинок називається Жаклін, твій горщик називається Жаклін ... Тоді бакалейщик, дружина бакалійника, мама іншої дівчинки і всі покупці в магазині повертаються до Жозетт і починають дивитися на неї виряченими від жаху глазамі.-Це нічого, - спокійно каже уборщіца.- Не турбуйтеся. Це дурні історії, які розповідає їй отец.Вторая казка для дітей молодше трьох років Цього ранку, як завжди, Жозетт стукає у двері батьківської спальні. Папа не дуже добре спав. Мама поїхала на кілька днів у село. Тому тато скористався її від'їздом, щоб наїстися ковбаси, напитися пива, наїстися свинячого паштету і багатьох інших речей, які мама не дозволяє йому є через те, що це шкодить його здоров'ю. Тому зараз у тата болі в печінці, різь у шлунку, головний біль, і він волів би, щоб його не будили. Але Жозетт продовжує стукати в двері. Тому тато каже, щоб вона увійшла. Вона входить і підходить до тата. Мама поїхала. Жозетт запитує: -Де мама? Папа відповідає: -Твоя мама вирушила в село до своєї мами відпочити. Жозетт запитує: -К бабусі? Папа відповідає: -Так, до бабушке.-Напиши мамі, - говорить Жозетт.- Подзвони мамі, - говорить Жозетт. Папа говорить: -Ми не повинні дзвонити. А потім тато каже сам собі: -Тому що вона, можливо, де-небудь ще ... Жозетт каже: -Розкажи мені історію, в якій ти і мама, і я.-Ні, - каже папа.- Я збираюся працювати. Я збираюся встати і одягнутися. І тато встає. Він одягає поверх піжами свій червоний купальний халат, він взуває свої «хлюпанци» / «скользанци» і йде у ванну. Він закриває двері ванної. Жозетт біля дверей ванною. Вона б'є кулачками, вона волає. Жозетт каже: -Відкрий двері. Папа говорить: -Я не можу, я абсолютно голий, я миюся, а потім я збираюся голитися. Жозетт каже: -І ти робиш номер один і номер два.-Я миюся, - говорить тато. Жозетт каже: -Ти миєш особа, ти миєш плечі, ти миєш руки, ти миєш спину, ти миєш попу, ти миєш ногі.-Я голю бороду, - говорить папа.-Ти голишся бороду з милом, - говорить Жозетт.- Я хочу зайти і подивитися. Папа говорить: -Ти не можеш на мене подивитися, тому що я вже не у ванній. Жозетт говорить (через двері): - Ну і де ж ти? Папа відповідає: -Я не знаю. Іди й дивися. Може бути, я в їдальні. Іди, пошукай мене. Жозетт біжить в їдальню, і тато починає митися. Жозетт біжить в їдальню на своїх коротких ніжках. Папа залишається в спокої, але ненадовго. Жозетт повертається до дверей ванної і сміється через двері. Жозетт каже: -Я тебе шукала. Ти не в їдальні. Папа говорить: -Ти недостатньо добре шукала. Іди, пошукай під столом. Жозетт знову йде в їдальню, потім повертається. Вона каже: -Ти не під столом. Папа говорить: -Ну тоді йди, пошукай в кімнаті. Шукай уважно і перевір, чи немає мене на стільці, на кушетці, за книгами або на вікні. Жозетт йде. Папа залишається в спокої, але ненадовго. Жозетт повертається. Вона каже: -Ні, ти не на стільці, ти не на вікні, ти не на кушетці, ти не за книгами, ти не в телевізорі, ти не в кімнаті. Папа говорить: -Ну тоді йди, подивися не на кухні чи я.

Комментариев нет:

Отправить комментарий