среда, 18 марта 2015 г.

Красиві дитячі вірші про маму. Короткі чотиривірші для найменших

         Ви пам'ятаєте свій найперший віршик, який ви самі вивчили в дитинстві і з радістю декларували його всюди? Швидше за все - це був короткий віршик про маму, який ви повторювали ось уже в сотий чи тисячний раз, а ваша мама з розчуленням і любов'ю в очах, не дивлячись ні на що, в цей же сотий раз слухала його із завмиранням серця. Пройшли роки, і сьогодні ви вже в статусі мами зі своєю дитиною вчіть такий віршик, тільки тепер ви вже з завмиранням очікуєте ці емоції. Будучи навіть дорослою, деякі з них ви, можливо, пам'ятаєте до сліз і сьогодні, які присвячували мамі від дочки і пам'ятайте то перше «спасибі мама». На цій сторінці колектив сайту Мамулічкам. ру зібрали і опублікували вірші знаменитих авторів і складені нашим авторським колективом найкоротші вірші для малят і більш старшого віку, які з легкістю зможуть вивчити найменші дітки (більше різних віршів дивіться в розділі). До слова, дітки із задоволенням вчать і розповідають віршики про мам, які знадобляться для свят в дитячому садку, чому невимовно зрадіє і вихователька, для привітання мами і бабусі з 8 березня, до дня матері, для привітання улюбленої мами на день народження або в професійний святковий день. Перш ніж вибрати для заучування той чи інший вірш, прочитайте їх все дитині (не поспішайте зробити це в один день, залежно від віку, дитина може швидко втомитися), зверніть увагу на його емоції, якийсь із них припаде до душі йому більше всіх. Якісь із підбірки саме вашій дитині здадуться дуже сумними і зворушливими, і він не захоче їх вчити, а інші смішними і прикольними такі дітки з легкістю можуть повторити вже після прочитання. Тому дозвольте малюкові самому вибрати кращі маленькі вірші, які він сам захоче повторити і буде любити його повторювати щодня. Короткі дитячі вірші про улюблену маму для самих маленьких дітей *** Я мамуле допомагаю Сама будинку прибираю: Те посудку розгублю, То весь сік пущу! *** Матусі і бабусі Я віршик дарую. Милі, гарні -Більше всіх я вас люблю! *** Мамочка моя Краще за всіх на світі. Радує мене солодкі цукерки. *** Матусю свою люблю Їй сьогодні допоможу: Те носочки розгублю, То колготочкі порву! *** Я господиня разом з мамою Разом в ладушки граємо. Потім мама їсти варить, А я граю і росту. Мама (Я. Акім) Мама! Так тебе люблю Що не знаю прямо! Я великому кораблю Дам назвою «Мама». Мамин портрет (Г. Вієру) Я протру скло і раму Тому що в рамі - мама. Дочиста протру я раму: Дуже вже люблю я маму! Вії (Г. Вієру) Поруч з мамою я засну, До неї віями пригорнись. Ви, вії, що не моргніть, Матусю не збудіте. Моя мама (В. Руссу) Багато мам на білому світі, Всією душею їх люблять діти. Тільки мама є одна, Всіх дорожче мені вона. Хто вона? Відповім я: Це матуся моя! Мама нас пестить ... Мама нас пестить, Сонце зігріває. Сонце, як і мама, Лише одне буває. Моя мама (Н. Саконской) Одного разу я сказав дpyзьям: Hа світі багато добpой мам, Hо не знайти, pyчаюсь я, такyю мамy, як моя! Вона кyпіла для мене Hа коліщатках коня, Шаблю, кpаски і альбом Тільки pазве справа в тому? Я і так її люблю, Мамy, мамочкy мою! Повернутись до змісту Короткі дитячі вірші на день мами Мамина посмішка (Т. Шоригіна) Нічого миліше немає Маміної посмішки -Словно спалахне сонця світло, Морок розвіє хиткий! Немов хвостиком блисне, Золота рибка Радість серцю принесе Мамина посмішка! Мамина підмога (Н. Грозовский) Мамин працю я березі, Допомагаю, чим можу. Нині мама на обід Наготувала котлет І сказала: «Слухай, виручи, поїж!» Я поїв небагато, хіба не підмога? Мамин день (Г. Вієру) Ось пролісок на галявині, Я його знайшов. Віднесу пролісок мамі, Хоч і не розцвів. І мене з квіткою так ніжно Мама обняла, Що розкрився мій підсніжник Від її тепла. Мамин день (Олена Благинина) Все ходжу, все думаю, дивлюся: Що ж я завтра мамі подарую? Може ляльку? Може бути цукерок? Ні! Ось тобі, рідна, в твій деньок Аленький цветочек вогник! Мамині руки (Батьківщина М.) Кажуть, у мами руки не прості, Кажуть, у мами руки золоті! Подивлюся уважно, подивлюся ближче, Мамі руки гладжу - золота не бачу. Чому ж люди наші заводські Кажуть, у мами руки золоті? Сперечатися я не стану, видно їм видніше, Адже вони працюють з мамою моєї. Руки матусі моєї (Тетяна Шоригіна) Руки матусі моєї -Пара білих лебедів: Так ніжні і такі красиві, Стільки в них любові сили! Цілий день вони літають, Ніби втомилися не знають. У будинку наведуть затишок, Сукня нове пошиють, приголубить, обігріють -Руки мами все вміють! Мамочка (Р. Убайт) Хто прийшов до мене з ранку? - Матуся. Хто сказав: «Вставати пора»? - Матуся. Кашу хто встиг зварити? - Матуся. Чай - в піалу мені налити? - Матуся. Хто косички мені заплёл? - Матуся. Цілий будинок один підмів? - Матуся. Хто квітів в саду нарвав? - Матуся. Хто мене поцілував? - Матуся. Хто хлоп'яче любить сміх? - Матуся. Хто на світі краще за всіх? - Матуся. Мама - це сонечко Мама - це сонечко, На рідній сторонушке. З мамою у будинку щастя і затишок. Немов нотки-зернятка, Бризками на денці, Мамі цю пісеньку співаю. *** (Ольга Коптєва) Я квіточку аленький На листочку маленькому Намалюю, мамі подарую. Посміхнеться ненька, А на щічці ямочка. Сонячну матусю люблю. Мамине ліки (А. Валєєва) Мама хмурить похмуро лоб, захворіла донька Бив її всю ніч озноб, мокра сорочка Мама - найкращий у світі лікар, дочки ангіну Швидко вилікує вона медом і малиною Буде ставити їй компреси, молоком парним поїти Дивовижні казки на ніч доньці говорити І присниться доньці сон, що готовий півцарства Навіть цар віддати, Гвидон, за її ліки. *** Улюблена мама, тебе вітаю, У День матері щастя, здоров'я бажаю. Ти в серці моєму, навіть, якщо в розлуці, Я пам'ятаю завжди твої ніжні руки. Нехай кожен твій день наповнюється світлом, Любов'ю рідних будь, як сонцем, зігріта. Прости, часом тебе засмучую, Повір, що мимоволі ... Себе дорікаю. Про матусю (Агнія Барто) Було вранці тихо в будинку, Я писала на долоні Ім'я мамине. Не в зошиті, на листку, відповіді стінці кам'яної, Я писала на руці Ім'я мамине. Було вранці тихо в будинку, Стало шумно серед дня.- Що ти сховала в долоні? -стали Питати мене. Я долоню розтиснула: Щастя я тримала. *** Я подарунок різнокольоровий Подарувати вирішила мамі. Я старалася, малювала Чотирма олівцями. Але спочатку я на червоний Занадто сильно натискала, А потім, за червоним відразу Фіолетовий зламала, А потім зламався синій, І помаранчевий зламала Все одно портрет красивий, Тому що це мама! Популярний вірш «Посидимо в тиші» (Е. Благинина) Мама спить, вона втомилася Ну, і я грати не стала! Я дзиги НЕ заводжу, А всілася і сиджу. Не шумлять мої іграшки, Тихо в кімнаті порожній, А по маминій подушці Луч крадеться золотий. І сказала я променю: - Я теж рухатися хочу. Я б багато чого хотіла: Вголос читати і м'яч катати. Я б пісеньку проспівала, Я б могла посміятися Та мало ль я чого хочу! Але мама спить, і я мовчу. Луч метнувся по стіні, А потім ковзнув по мені. Нічого, шепнув він ніби, -Посідім і в тиші! Повернутись до змісту Короткі вірші доньці і сину від мами Про синочка Чому сьогодні Все в квартирі танцюють? Мій рідний синочок З'їв тарілку каші! Чому як тигри загарчав труби? Мій рідний синочок У ванній чистить зуби! Що сталося в кімнаті? Хто грає в хованки? Мій рідний синочок Розстелив ліжечко! Було що причиною У спальні тарарамі? Мій рідний синочок Сам одягнув піжаму! Хто ж, немов їжачок, В кімнаті сопе? Мій рідний синочок Дуже міцно спить! Про доньку Дочка спить, вона втомилася Був сьогодні довгий день Цілий день вона грала, Всім спокою не давала. Тільки нехай вже краще скаче Чим хворіє хворобою злий Зверху я її прикрию Білої простирадлом Нехай поспить ... А завтра знову Дитячий садок і дітвора Донька-Зайка, будь здорова Спи, Лапулечка моя ... Повернутися до змісту Якщо у вас є короткі дитячі вірші власного твору або улюблені з дитинства, але нами пропущені, напишіть їх у коментарях (не обов'язково 4 рядки, бажано для дітей 3, 4 або 5 років, але можна вірші і для 1 класу). Зверніть увагу, вірші можуть бути і християнськими, і про допомогу або привітанні мами, про мамину професії, про маму і доньку чи сина, вірші, присвячені матері про любов, навіть брали участь у будь-якому конкурсі про маму для хлопчиків і дівчаток, у стилі пісеньки, а може бути навіть статуси у віршованій формі про маму і тата чи всю сім'ю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий