среда, 18 марта 2015 г.

Істерики, виски, як відкоригувати поведінку дитини 2 років? - Дискусійний Клуб Російського Медичного Сервера

Спочатку, довго читала багато тем, але все таки вирішила створити свою. Проблема: дитина 2 роки верещить на дитячих майданчиках істерить з приводу іграшок. Причому тільки по відношенню до 1му дитині. Але останнім часом і на інших став реагувати. Питанню у мене такий: що і як пояснити синові, щоб не було такого конфлікту? Ситуація: на жаль доведеться почати з далека і то можливо буде необхідно уточнити деталі. Я дружнас однієї матусею у якої теж хлопчик, він старший від мого сина на 5 місяців, завжди гуляли разом з цією матусею, вона залишала мені свого малюка, ще коли я була вагітна, потім народився мій син, ми продовжили совісні прогулянки, коли хлопці підросли, стали проявлятися проблеми в спілкуванні. Старший дитина, часто відбирав у мого іграшки. Спочатку давали пограти, змінювалися, потім мій син почав проявляти невдоволення, але старший сильніше спритнішим, і відбирав не дивлячись на незадоволеність (не завжди вдавалося втрутитися, хоча пояснювали, відбирали назад). Коли хлопчики стали ходити, то почалися справжні конфлікти. Старша дитина, навіть якщо він втомився і награвся іграшкою, бачачи, що мій син бере яку або іграшку втік з усіх ніг до нього і відбирав. Син реагував по різному. Я спочатку не втручалася (самі розберуться) Потім ситуація почала складатися таким чином до мого сина підбігає ця дитина, той кидає все і починає несамовито кричати. Інші діти, навіть молодшого мого сина так не реагують на цього хлопчика. Хто може вчепитися в іграшку, хто лопаткою вдарить у відповідь на відбирання, хто просто віддасть мовчки. А старший хлопчик ще не у всіх відбирає, але якщо бачить, ч то мій син зайнятий ніж то- обов'язково прибіжить. Потім я стала сина захищати від цієї дитини. З його мамою теж неодноразово розмовляли. Вона спочатку намагалася не допускати конфлікту на моє прохання, а потім самоусунулася. Після того як я сина стала захищати, він став сміливіше, уже міг не дати іграшку цій дитині, При цьому я намагалася з ними не гуляти. Минуло пару місяців, ми повернулися на ту ж площадку- і ось підсумок-син істерить верещить, якщо той хлопчик підходить до нього, вцепляется в мене, в свої іграшки, або не в свої, але які йому цікаві і верещить. З іншими дітками змінюється, але теж буває з криками і відганяє їх від себе. Хапає мене та іграшки і істерить. Будинки більш-менш адекватний дитина. В наступному місяці йдемо в сад. Ходили до невролога. недавно, вона написала астено-невротичний синдром (через те, чтоон закочується, коли плаче), порадила, не давати йому плакати, а як? якщо у нас прогулянки як війна. І після цього він уночі погано спить, кричить уві сні дай-дай, бити бити, бух, вава та інше ... Та дитина, з яким такі зіткнення вище і сильніше своїх однолітків. Я розумію, що десь то коли то я зробила помилку - у інших матусь діти само не верещать, але як її виправити не розумію. Старший дитина, якщо я його відганяю від мого, починає кидати камені, землю, пісок, палиці в мене і мого сина. Його мама не втручається, Вона зайнята розмовами, але якщо їй крикнути приходить і лає сина свого, але знову ж якщо помітила, якщо до неї докричатися. Я не можу виховувати чужу дитину і чужу маму- як мені виховати свого? Турбує також те, що істерики псотепенно переносяться і в решту життя-то не дали гойдатися на гойдалці, то на гойдалки сіл інша дитина. і т. д.

Комментариев нет:

Отправить комментарий