среда, 18 марта 2015 г.

інгаліпт при вагітності 2 триместр

 Здравствуйте! Мені 17 років. У тому місяці у мене менструації йшли 2 дні, на третій вони навіть не мазали, але почалися вчасно. У цьому місяці в мене затримка вже 3 дні. Живіт не болить, але груди хворіла і набухла трохи, як вчасно місячних. Я незаймана, але практикую з хлопцем петтінг. Але по-суті ми не роздягаємось повністю, тобто або я одягнена, а він ні, або навпаки. Скажіть будь ласка, чи можна від цього завагітніти? Можливо, що Передеякулят потрапив випадковим чином в невеликій кількості на ... Читати відповідь Добрий день! Підкажіть, будь ласка! Чи може уреаплазма бути причиною бактеріології сечового міхура? Просто зіткнулася з тим що один уролог мені каже що взаємозв'язки ніякої немає ні, а інший сьогодні в першу чергу сказав що в уреаплазми вся причина! Відповідно і лікування кардинально різний пропонують! Один гінеколог каже що лікувати уреаплазму треба антибіотиками (особливо якщо ми зараз хочемо планувати дитинку почати), а інший мені сказав що раніше на уреаплазму взагалі ... Читати відповідь Здравствуйте! У мене виявлена ??параоваріальні кіста яєчника, лікар каже, що така кіста не "розсмокчеться", при цьому вона не небезпечна, якщо не буде ніяких ускладнень, наприклад її збільшення через небажаний фіз. навантаження, застуді і т. п. Дітей ще немає. Але я планую вагітність, після медикаментозного переривання зважаючи завмерлого плода на терміні 6 тижнів, і наступного вискоблювання. Але я дуже переживаю, якщо під час вагітності що-небудь спровокує ці ускладнення, адже видаляти її ... Читати відповідь Мені 50 років і у мене рецидив. вагинит з умовно-патогенними бактеріями (потрапляють з кишечника) Після лікування був відновлені лактобактерії піхви (мазок показазивал здорову мікрофлору), але через місяць, знову повернулися бактерії з кишечника 10 в 4 ступеня! Чому? або за місяць впав рівень лактобактерій або чи могли бактерії потрапити через внутрішню стінку між кишечника і піхви; т. к. слизова кишечника запалена і истончилась? Читати відповідь Здравствуйте. Я ж майже рік приймаю Діані-35, а почалося все із-за того що коли після пологів, коли дитині було 1г 3 міс я вирішила кинути годувати грудьми, лікар призначив мені для цього таблетки Каберголін, я їх випила штук 8, після чого все начебто пройшло. Але через кілька місяців почалися болі в грудях, я почала обстеження і з'ясувалося що у мене ФКМ, рік я лікувалася і як сказав мамолог - я здорова. Я звернулася в свого гінеколога з проханням призначити мені протизаплідні таблетки, так ... Читати відповідь Здравствуйте! Мені 20 років. Підкажіть, будь ласка, 26 лютого почалася менструація, протривала 6 днів, з 3 березня (з другої половини дня) почалися коричневі виділення, схожі на припинення менструації, продовжилися вони до 6 березня вечора, причому йшли саме так, як звичайні виділення зовсім чуть чуть, 6 ввечері був не тривалий статевий акт, унаслідок того, що пішли вже криваво-червоні виділення, і продовжилися вони до вечора 7 числа. Потім все припинилося. У підсумку виходить, що менструація ... Читати відповідь Здравствуйте, мені 18 років. Статевим життям почала займатися в 17 років. Хлопець був один тільки. Два місяці тому у нас порвався прізерватів по час статевого акту. Тести роблю кожні пару днів, все негативні. Місячні йдуть регулярно, але змінився характер місячних, тривалість циклу раніше була 4-5 і йшли вони дуже рясно, а зараз 2-3 і зовсім не рясно, раніше перед місячними я відчувала сильні болі, а зараз все безболісно. Є можливість вагітності? Читати відповідь

Комментариев нет:

Отправить комментарий