четверг, 19 марта 2015 г.

іграшки дитині 1 травня року

І так, днями моєї цукерок виповниться 1,5 року! В сучасних дитячих гіпермаркетах неймовірне розмаїття іграшок. І що б знайти ту саму, яка буде дитині і за віком і за інтересом, доведеться витратити величезну кількість часу. Особливо важко, коли не знаєш, що ж саме треба купити. Мені в цьому допомагає наш улюблений форму! Величезне спасибі бебірушечкам, які пишуть про іграшках корисних і не дуже. Ось і я створюють цей пост, в надії, що крики він зможе зекономити час, а може бути і гроші. 1. ДОШКУ Сегена. Витратила пару місяців, що б знайти саме таку, з геометрично формами. Купила в рік і три. І за пару тижнів дочка її освоїла. Цікава й зараз. Варюша або сама її збирає або я беру фігуру і питаю, куди ставити, дочка показує. РЕКОМЕНДУЮ! 2. Набір «Збери букет». Дуже якісна іграшка! І дуже класна !!! Конструктор у нас з року і двох місяців. Вважаю, що купили вчасно! Спочатку справді просто тягала нюхати всім квіточки, потім подавала мені деталі і спостерігала, як я збираю клумбу. І незабаром почала сама складати свої квіти! РЕКОМЕНДУЮ !!! 3. Стаканчики. найпростіші і самі потрібні! Вони у нас місяців з 10 і користуються успіхом з самого першого дня і все ще не набридли. Врахуй кольору, менше-більше, становить вежу, весело її ламаємо, становить один в один. РЕКОМЕНДУЮ !!! 4. КСИЛОФОН. Грати приблизно з 8 місяців. Доче він подобається. Вона часто носить мені його, що б я їй пограв, але й сама любить постукати. РЕКОМЕНДУЮ !!! 5. СОРТЕР-КУБ. Взяли на рік. Дочка була в захваті! Місяця два грала кожен день, потім рідше. До слова сказати дорогі і великі моряків нас взагалі не зацікавили. РЕКОМЕНДУЮ.6. ЮЛА ПРОСТА. Місяців з 8 вона у нас. Спочатку Варя тільки вимагала, що б я її крутила, а вона її ловила і сміялася. Зараз дочка її пробує заводити сама. Дитині іграшка подобається. РЕКОМЕНДУЮ.7. М'які іграшки. у нас їх дуууже багато. Я купила всього одну, дочка з нею спить. Інше нам надарували. Іграшки бувають різні. Дивимося на фото зліва направо. Іграшки танцюючі, що співають і розповідають казки. Я проти таких для маленьких дітей. Так як їх не можна прати. Але раз вже натиснув, то чищу щіткою. Дочки вони загалом то подобаються. Вона їх слухає і танцює під пісні. Звичайні м'які іграшки. За умови, що вона якісна, то така повинна бути, АЛЕ! Дитина вже має перерости період, коли всі гризе. Не можна дозволяти дитині брати в рот м'які іграшки! Розвиваючі. Кавун наповнений дрібними кульками. Кажуть, що такі іграшки корисні для розвитку тактильних відчуттів. Ми ж граємо як в м'яч, кидаємо і ловимо. Поляна з жуками. жуки мають шаруділи крила, сидять на липучках. один дзижчить, інший пищить, третій сміється, четвертий світиться, п'ятий з погремкшкой всередині. Я обожнюю цих жуків! Їх я РЕКОМЕНДУЮ! у нас вони майже з народження. 8. КНИГИ І КАРТКИ. У кого ще немає книги з віконцями - терміново купити! Моя дочка з року двох до року чотирьох з рук не випускала таку книгу! Дуже КРУТАЯ штука! Книги з вкладишами. Варті уваги! КАРТКИ. У нас із серії розумниця. Варя їх дуже любить. Перший набір з'явився в 9 місяців. І любимо ми їх досі. Зазвичай я просто називала що зображено на картинці, а сьогодні перевірила чи знає будинку де і що. Казала яку картку подати і вона на мій подив майже не помилялася. Так що картки теж СОВЕТУЮ.9. Розвиває моторику. Гусениця. Хороша ігруха, але завоювати дочка не більше ніж на півхвилини. Тему себе, що цього достатньо для моторики. Шнурівка. Поки що взагалі ніяк. Може пізніше буде цікава. 10. ІНШІ потрібні іграшки. Вважаю, що кубики, пірамідки, м'ячі, машинки, ляльки, неваляшки повинні бути у кожної дитини ще до року не залежно від того хлопчик це чи дівчинка. Якщо у Вашої дитини є якась ну дуже прям улюблена ігруха, то розкажіть будь ласка.

Комментариев нет:

Отправить комментарий